loading...
تبادل لینک و افزایش بازدید
iranarena.net بازدید : 36 شنبه 09 مهر 1390 نظرات (0)

فکر می کنم زمانی رسیده که ما ایرانی ها هم بدین نکته توجه کنیم که تبادل لینک دو طرفه بیش از حد نه تنها باعث بهبود رتبه در گوگل نمیشه بلکه کاملا بالعکس عمل می کنه پس بهتره این روش تبادل لینک به صورت یک به یک و قدیمی رو محدود کنیم ،چرا که در حال حاضر دنیا داره به این موضوع فکر میکنه که آیا گوگل الگوریتمی برای تشخیص لینک سه طرفه داره یا نه ولی ما همچنان دست از سر این تبادل لینک دو طرفه بی حد وحصر بر نمی داریم حالا علت این همه سماجت چیست ؟ خدا می داند!ولی من فکر می کنم علت آگاهی کم و عدم بروزرسانی اطلاعات باشه مخصوصا در بین وبلاگ نویس ها،البته به اساتید بر نخوره به عنوان مثال از خودم شروع می کنم که تازه متوجه اهمیت این موضوع شدم

 

 

اگر سری به آدرس زیر بزنید می بینید که گوگل در خصوص تبادل لینک دو طرفه چه نظری دارد:

http://www.google.com/support/webmasters/bin/answer.py?answer=66356

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 19
  • بازدید کلی : 684